تبلیغات
وب سرگرمی و تفریحی دل نوشته
red blue black green red blue black green  امروز


 


اخبار 29
آهنگ 13
اس ام اس 13
بازی 1
دانلود 15
حکایت 3
شعر 6
سینما 50
کلیپ 1
عجیب 79
علمی 101
عکس 168
غذا 24
متفرقه 231
مذهبی 16
مطلب جالب 250
طنز 42
مناطق تفریحی ایران و جهان 8
نرم افزار 5
ورزشی 40

بهمن 1394 ، 1
اسفند 1393 ، 2
بهمن 1393 ، 1
دی 1393 ، 2
آذر 1393 ، 3
آبان 1393 ، 4
مهر 1393 ، 3
شهریور 1393 ، 4
مرداد 1393 ، 13
تیر 1393 ، 32
خرداد 1393 ، 7
اردیبهشت 1393 ، 7
اسفند 1392 ، 2
بهمن 1392 ، 18
دی 1392 ، 6
آذر 1392 ، 9
آبان 1392 ، 8
مهر 1392 ، 3
شهریور 1392 ، 3
مرداد 1392 ، 36
تیر 1392 ، 111
خرداد 1392 ، 58
اردیبهشت 1392 ، 39
فروردین 1392 ، 20
اسفند 1391 ، 11
بهمن 1391 ، 29
دی 1391 ، 8
آذر 1391 ، 9
آبان 1391 ، 10
مهر 1391 ، 36
شهریور 1391 ، 110
مرداد 1391 ، 139
تیر 1391 ، 77
خرداد 1391 ، 42

عجیب ترین هاى ایران و جهان | متعجب
درمانگاه دل
سلطان بهشت
داستان زندگی من
بانک مقالات ستاره
سایه تنهایی
ابزار کار
وب سرگرمی تفریحی فان صدا
مطالب عاشقانه حسی - عشق گمشده دختر تنها
جیران
مانی سنتر
صدای وحشی
3razm
پاپ - رپ
یا صاحب الزمان
قالب سبز

قالب سبزفروشگاه قالب

 
آخرین مطالب ارسالی
اس ام اس جوک و سرکاری
مقاله در مورد آلودگی محیط زیست
داستان کوتاه درخت قوم بنی اسرائیل
هنرنمایی جالب یک آرایشگر آمریکایی (+عکس)
زیبایی‌ های فراموش‌ شده در خانه ها (+عکس)
دیدنی های امروز
لحظه شلیک گلوله (عکس)
پارکور کلاله
صندلی شانه ای برای کودکان (عکس)
راهکاری برای ورزش در خانه های کوچک
همزیستی مسالمت آمیز حیوانات (عکس)
مشق عشق (عکس)
اس ام اس تسلیت ماه محرم
پیام های تبریک عید غدیر
چگونه راحت بخوابیم؟
خودروی چهار فصل! (عکس)
بزرگترین و زیباترین هتل زیرآبی جهان (عکس)
دکوراسیون به سبک اوکراینی (عکس)
صرفه جویی در وقت و انرژی! (عکس)
اس ام اس ولادت امام رضا (ع)
پوستر یاعلی
سیب عشق (عکس)
بهترین همبرگرها (عکس)
آیا اینها را می دانستید؟!
دیدنی های امروز
بدون شرح
سگ هایی که از صاحبانشان بزرگترند (عکس)
زن انگلیسی که دو ماه ایران را با موتور گشت
دیدنی های امروز
اجرای حکم اعدام متجاوز به عنف - کرج (+عکس)

 دور کمر کوچک‌تر، تنها در عرض ۲ ماه
   زمان انتشار : 07:08 ق.ظ | دوشنبه 29 اردیبهشت 1393
دسته بندی : ورزشی، مطلب جالب،

تلاش کردن و بدست آوردن دور کمر کوچک‌تر نشان می‌دهد که شما به ظاهرتان اهمیت می‌دهید. همچنین استعداد بیماری‌های مرتبط با چربی اضافه را نیز از شما دور می‌کند.

دور کمر کوچک‌تر، تنها در عرض ۲ ماه

بنابراین کوچک کردن دور کمرتان، نه تنها به زیبایی شما می‌افزاید، بلکه خطر ابتلا یا پیشرفت انواع بیماری‌ها مثل دیابت، آپنه و یا نارسایی‌های قلبی را نیز کاهش می‌دهد. تغذیه و تمرین مناسب، می‌تواند در کمتر از تنها ۲ ماه دور کمرتان را کوچک‌تر کند!

رعایت نظم در گذر زمان

کاهش وزن و بهبود تناسب اندام نیاز به تعهد و انضباط زیادی دارد. شاید بدلیل اینکه در گروه کسانی که اضافه وزن دارند قرار گرفته‌اید، مشتاق باشید که در بازه‌ی زمانی کوتاهی چند سانتی‌متری دور کمرتان را کوچک‌تر کنید. بخاطر داشته باشید که نتیجه گرفتن، نیازمند زمان است. اگرچه این زمان، می‌تواند با تعهد و انضباط به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند.

تناسب اندام، یک سبک زندگی است، و باید هر روز با آن سر و کار داشته باشید. اگر تغذیه‌ی صحیحی داشته باشید و به خوبی هم ورزش کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید تا تنها در ۲ هفته کمی تغییر کنید. اگر همین رویه را برای ۲ ماه ادامه دهید، می‌توانید چند سانتی‌متری دور کمرتان را کوچک‌تر کنید.

مشکل تغذیه‌ی نادرست

هیچ مقدار ورزشی نمی‌تواند تاوان خوراک نادرست شما را پرداخت کند. بهمین منظور باید در دوره‌ی زمانی مورد نظرتان به یک رژیم غذایی کم کالری بچسبید، اگر هم توانستید چنین برنامه ای را به برنامه‌ی همیشگی زندگی‌تان گسترش دهید که چه بهتر!

از فست فودها، غذاهای سرخ کرده، غذاهای فراوری شده، غذاهای بدون ارزش غذایی و نوشابه بپرهیزید، تمام این غذاها پر از کالری هستند و هیچ ماده‌ی غذایی درست و حسابی هم برای بدن شما فراهم نمی‌آورند.

در عوض، برای تامین پروتئین مورد نیازتان گوشت کم چرب بخورید، برای فیبر، سبزیجات و میوه بخورید، و اندازه‌ی متعادلی هم کربوهیدرات برای کسب انرژی مصرف کنید.

از مصرف بیش از اندازه‌ی کربوهیدرات خودداری کنید. یک وعده‌ی غذایی پر از کربوهیدرات، حتی اگر بطور منظم توسط ورزش آنرا بسوزانید، باعث می‌شود وزنتان زیاد شود.

بجای اینکه یک وعده‌ی غذایی حجیم در روز بخورید، آنرا تبدیل کنید به شش وعده‌ی کوچک. این کار به شما کمک می‌کند تا سوخت و ساز بدنتان زیاد و حجم معده تان کوچک شود.

تمرینات کاردیو

این یک تصور اشتباه است که تمرینات کاردیو می‌توانند به تنهایی شما را لاغر کنند. اگرچه با چربی و کالری سوزی به کاهش وزن کمک می‌کند، اما برای بهترین نتیجه، به ترکیب تمرینات کاردیو و تمرین با وزنه احتیاج دارید. شما فقط با تمرینات کاردیو، به هیکلی که در نظر دارید نخواهید رسید. ناراحت نشوید! تمرینات کاردیو قطعا بی تاثیر هم نیست و وجودش الزامی است.

روزی ۳۰ دقیقه و سه چهار بار در هفته، پیش از تمرین با وزنه تان، تمرینات کاردیو انجام دهید. دویدن، دوچرخه ثابت، و استفاده از الپتیکال یا استپر، همه مثالی از تمرینات کاردیو قلمداد می‌شوند.

تمرین با وزنه

این یک تصور اشتباه است که شما می‌توانید با تمرین دادن یک اندام خاص، چربی‌های آن اندام را بسوزانید. تمرین با وزنه، کمک می‌کند تا عضله بسازید. توده‌های عضلانی هم کمک می‌کنند که سوخت و ساز بدنتان افزایش یابد. هرچه متابولیسم بدنتان سریع تر چربی و کالری بسوزاند، طبیعتا سریع‌تر هم لاغر خواهید شد. پس ارتباطش را متوجه شدید؟

بسیار خب، تمرینات مختلفی را باهم ترکیب کنید، تمریناتی همچون اسکات، دد لیفت و پرس سینه. ترکیب کردن تمرینات مختلف، تاثیر بیشتری خواهد داشت، چرا که در یک مرتبه گروه‌های عضلانی متفاوتی را درگیر خواهد کرد.

تمرینات منطقه‌ای موثر نخواهد بود، در عوض به سراغ تمریناتی بروید که بر روی مرکز بدنتان تمرکز دارند، تمریناتی همچون حرکت پلانک یا دوچرخه ثابت. مرکز بدن شما، ساختمان بدنتان است. هرچه مرکز بدنتان قوی‌تر باشد، کارایی ورزشی‌تان را ارتقا می‌دهد و از آسیب دیدنتان جلوگیری می‌کند. برای اینکه به طور قابل توجهی نتیجه بگیرید، سه چهار بار در هفته تمرینات با کمک وزن بدن انجام دهید.

منبع : تناسب اندام

    نویسنده : مهدی نظرات  

 
ابر برچسب
عکس,(عکس),دیدنی های امروز,های,دیدنی ها,محیط زیست,امروز,خوش شانس ترین بانک ایران کدام است ؟,دیدنی,پیدا کردن یک همسر خوش‌اخلاق,

 
صفحات سایت

بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : نفر
كل مطالب : نفر
آخرین بروز رسانی :

مهدی 870

درمانگاه دل
دانلود مقاله
سلطان بهشت
دانلودکده مهمون من باش
تبادل لینک
ژورنال
یه وبلاگ دخترونه باحال
ترول جدید
مطالب جالب
آموزش خیاطی
بیکران
یا صاحب الزمان
پاپ - رپ
قالب سبز

Online User Code Center پوشاک زنانه ترک خرید لوازم خانگی گن لاغری مردانه کش ورزشی تن تاک Code Center